Soutěže, do nichž se před lety zapojila většina z nás

O Češích se říká, že jsou hračičkové. Hravé soutěže, ve kterých se mohou nejen pobavit, ale navíc získat lákavé ceny, jsou pro ně tedy jako stvořené. Nás budou zajímat ty, které si podmanily drtivou většinu obyvatelstva a přitáhly k sobě nebývalou pozornost. Pojďme si připomenout soutěže, které zahýbaly celou republikou.

Orion hvězda

Přiznejte se, také vám v okně visela Orion hvězda? Tato soutěž začala v roce 2001, kdy valná většina obyvatel Česka ve své schránce nacházela papírovou hvězdu. Tu jste si nalepili na okno, aby byla co nejlépe vidět, s nadějí, že vyhrajete výhru, která činila 25 000 korun. To ovšem nebylo celé, za další sladkosti od Orion jste pak mohli utržit navíc 5000 korun. Celkem jste si tak mohli přijít až na 100 000 korun, někteří i k autu.

Ukázka soutěže

Play

Zdroj: YouTube.com

Soutěž uchvátila celou republiku, prakticky v každé ulici jste mohli tuto hvězdu zahlédnout. Orion hlídka tak po dobu trvání soutěže několik let každý den vybírala jednu domácnost, kterou obdarovala. TV Nova z této návštěvy vždy udělala krátký sestřih, který posléze večer odvysílala. Ani značka Orion na tom netratila, podle všeho se jí díky tomu tržby zvýšily o 12 procent.

Později toho ovšem začali využívat podvodníci, kteří se za Orion hlídku vydávali a obírali především starší osoby o peníze a cennosti. Naposledy u nás soutěž proběhla v roce 2009. Kvůli velkému úspěchu ji však Nestlé přeneslo i do Rumunska, jen s tím rozdílem, že se do oken vylepovala srdíčka s nápisem Maggi

Aquila

Hvězdičky hrály hlavní roli i v soutěži od Aquily. Objevovaly se na etiketě, přičemž vaším úkolem bylo je pečlivě vystřihnout a nalepit do sběratelského alba. Kolekce byly různé, například s motivem Shreka nebo Pirátů z Karibiku. A co jste za ně mohli získat? Výhra byla rozmanitá, zahrnovala praktické odměny jako trička, penály, batohy nebo láhve, ale třeba také vstupenky na koncerty a vrchol představovaly víkendové pobyty.

Ukázky výherního batohu:

Zdroj: Facebook.com

Některé tato soutěž zcela pohltila a zejména děti si nálepky s nadšením vyměňovaly a s napětím vyhlížely pošťáka s balíčkem s vysněnou odměnou. Obyčejná láhev vody tak přinesla vítané rozptýlení do běžných všedních dnů a mnoho lidí na tuto éru dosud s oblibou vzpomíná.

Vítězství za příchuť od Bohemia Chips

Tuto soutěž, která probíhala v roce 2011, nejspíše drtivá většina z vás zaregistrovala. Pokud ovšem stále bez úspěchu pátráte v paměti, trochu vám ji přiblížíme. Sami zákazníci byli vyzváni, aby se zapojili do soutěže spočívající ve vymýšlení nových příchutí těchto lahodných brambůrků.

Ukázka tehdejšího reklamního spotu:

Play

Zdroj: YouTube.com

Výherce se pak mohl těšit nejen na to, až jeho navrženou příchuť ochutná, ale i milionovou výhru. O rozšíření povědomí o této soutěži se postarala televizní reklama s Petrem Čtvrtníčkem, kde na traktoru s plným valníkem brambůrků projížděl různými kouty Česka.

V dalším roce jste si tři výherní příchutě skutečně mohli zakoupit, sortiment se díky tomu rozšířil o nivu, houby a rozmarýn. Z nich první příčky dosáhla niva. Vybírání přitom pro porotu nebylo vůbec lehké, přišlo totiž skoro 50 000 návrhů.

Odebírat
Upozornit na
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře